G

Granola z chia, dynią i siemieniem lnianym

Granola z chia, dynią i siemieniem lnianym

Chrupiąca i zdrowa granola z płatkami owsianymi, siemieniem lnianym, nasionami chia, orzechami włoskimi, pestkami dyni i słonecznika, słodzona naturalnym miodem. Pyszna na śniadanie z mlekiem zwykłym lub roślinnym, jogurtem czy owocami.

Idealna jako posypka do deserów, lodów czy koktajli. Pomimo, że z przepisu wychodzą dwa słoiki granoli, muszę robić z podwójnej porcji 🙂 Jedna blacha nie starcza nam nawet na tydzień 🙂 Polecam również “Granolę z sezamem, pestkami dyni i cynamonem” i “Szybką granolę z patelni“. W wersji bezglutenowej należy użyć oczyszczonych płatków owsianych.

Po inne przepisy na domowe granole, zapraszam tutaj.

Oceń przepis!
Średnia: 0,00 (0 głosów) 0 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 5
Opcja dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników. ZALOGUJ SIĘ.

Dodaj komentarz

Masz konto? Zaloguj się. Chcesz założyć konto? Zarejestruj się!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *