G

Green Smoothie z jarmużem, bananem i sokiem z pomarańczy

Dodaj do Ulubionych

Proste, pyszne i bardzo zdrowe green smoothie, czyli zielone smoothie z jarmużem. Koktajl powstaje ze zmiksowania jarmużu z bananem z dodatkiem świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy i odrobiny soku z cytryny.

Smoothie bez nabiału, bez dodatku cukru, bez glutenu. Świetne dla wegetarian i wegan. Idealne na śniadanie lub drugie śniadanie. Zielony koktajl można przelać do butelki i zabrać do szkoły lub pracy.

Jarmuż to superfoods, czyli żywność wyjątkowo bogata w wartości odżywcze. Pełny jest żelaza, wapnia, witaminy A, C, K. Poprawia naszą odporność, obniża poziom cholesterolu, chroni nasze kości. Jest źródłem antyoksydantów (przeciwutleniaczy usuwających z organizmu nadmiar wolnych rodników), które spowalniają procesy starzenia oraz zapobiegają rozwojowi chorób cywilizacyjnych. Warto go więc spożywać 🙂

Składniki smoothie z jarmużem:

  • 100 g świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
  • 2 garście jarmużu (60 g)
  • 1 dojrzały banan
  • 1 łyżeczka soku z cytryny

 

Przygotowanie zielonego smoothie z jarmużem:

  1. Zmiksować wszystkie składniki na gładki koktajl. Jeśli koktajl wyjdzie zbyt gęsty, można dolać więcej soku z pomarańczy.
  2. Przelać do szklanek. Od razu podawać. Można przechować w lodówce do 24 godzin.

green-smoothie-z-jarmuzem-bananem

Oceń przepis!
Średnia: 0,00 (0 głosów) 0 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 5
Opcja dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników. ZALOGUJ SIĘ.

Dodaj komentarz

Masz konto? Zaloguj się. Chcesz założyć konto? Zarejestruj się!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *