G

Green Smoothie z jarmużem, bananem i sokiem z pomarańczy

Dodaj do Ulubionych

Proste, pyszne i bardzo zdrowe green smoothie, czyli zielone smoothie z jarmużem. Koktajl powstaje ze zmiksowania jarmużu z bananem z dodatkiem świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy i odrobiny soku z cytryny.

Smoothie bez nabiału, bez dodatku cukru, bez glutenu. Świetne dla wegetarian i wegan. Idealne na śniadanie lub drugie śniadanie. Zielony koktajl można przelać do butelki i zabrać do szkoły lub pracy.

Jarmuż to superfoods, czyli żywność wyjątkowo bogata w wartości odżywcze. Pełny jest żelaza, wapnia, witaminy A, C, K. Poprawia naszą odporność, obniża poziom cholesterolu, chroni nasze kości. Jest źródłem antyoksydantów (przeciwutleniaczy usuwających z organizmu nadmiar wolnych rodników), które spowalniają procesy starzenia oraz zapobiegają rozwojowi chorób cywilizacyjnych. Warto go więc spożywać 🙂

Składniki smoothie z jarmużem:

  • 100 g świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
  • 2 garście jarmużu (60 g)
  • 1 dojrzały banan
  • 1 łyżeczka soku z cytryny

 

Przygotowanie zielonego smoothie z jarmużem:

  1. Zmiksować wszystkie składniki na gładki koktajl. Jeśli koktajl wyjdzie zbyt gęsty, można dolać więcej soku z pomarańczy.
  2. Przelać do szklanek. Od razu podawać. Można przechować w lodówce do 24 godzin.

green-smoothie-z-jarmuzem-bananem

Oceń przepis!
Średnia: 0,00 (0 głosów) 0 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 50 głosy, średnia: 0,00 z 5
Opcja dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników. ZALOGUJ SIĘ.

Dodaj komentarz